سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفترتاکسی اینترنتی اسنپ به علت فعالیت غیر مجازبرای بار دوم پلمپ شد

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از پلمپ دفتر تاکسی اینترنتی اسنپ برای دومین بار خبر داد.

سلیمانی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: با دستور مراجع ذیصلاح مبنی بر جلوگیری از فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در راستای وظایف ذاتی سازمان تاکسیرانی، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ توسط پلیس نظارت بر اماکن و بخاطر عدم توجه به هشدار‌های قبلی، برای دومین بار پلمب و از ادامه فعالیتش جلوگیری بعمل آمد.

وی گفت : ضوابط نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه تدوین شده وتاکسی‌های اینترنتی جزئی از شبکه تاکسیرانی محسوب شده که البته لازم است در قالب ضوابط و مقررات تعریف شده اقدام به ارائه خدمات نمایند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه مجوز فعالیت تاکسی‌های اینترنتی به‌صورت کشوری است اظهار داشت: تاکسی‌های اینترنتی به همراه سایر تاکسی‌های موجود در سطح شهر می‌تواند زمینه را برای استفاده بیشتر شهروندان از وسایل نقلیه عمومی فراهم نمایند.

وی تاکید کرد: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی درسطح شهر کرمانشاه مطابق با ضوابط و مقررات سایر تاکسی‌ها فعال زیر نظر سازمان های تاکسیرانی می باشد .

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با هشدار به دیگر شرکت‌های تاکسی اینترنتی تصریح کرد: از آنجاییکه شهرداری متولی حمل ونقل عمومی درون شهری است لذا فقط شرکت‌های که دارای مجوز قانونی از سوی سازمان تاکسیرانی دارا هستند می‌توانند فعالیت نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ضوابط نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر کرمانشاه تدوین شده است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، پلمب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.