سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند بازسازی منازل زلزله زده شهری کند تر از منازل روستایی است

استاندار کرمانشاه گفت : روند بازسازی منازل مسکونی به سرعت در حال انجام است اما این روند در شهر کندتر از روستاها پیش می رود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : روند بازسازی به سرعت در حال انجام است اما این روند در شهر به دلیل رسیدگی به مسائلی همچون نظام مهندسی و معارضان کندتر از روستاها پیش می رود.

وی افزود: برای تکمیل بازسازی شهرهای زلزله زده پایان سال 98 را پیش بینی کرده ایم اما امیدواریم این شهرها تا نیمه سال آینده کاملا ساخته شوند.

استاندار کرمانشاه به خسارت‌های ناشی از زلزله اشاره کرد و گفت: هوشمندی مردم و خارج شدن آنها بعد از پیش لرزه ها میزان‌ خسارت های جانی را کاهش داد.

بازوند افزود: وجود تجهیزات پیمانکاران پروژه های عمرانی و حضور نیروهای سپاه و ارتش در منطقه باعث شد که امداد رسانی به افراد در سریع ترین‌ زمان‌ ممکن انجام ‌شود و تا ساعت 11 روز بعد تمام افراد از زیر آوار‌خارج شدند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه زلزله کرمانشاه نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان براساس قیمت روز خسارت وارد کرده است، گفت: در مجموع دولت 6 هزار و 203 میلیارد تومان برای بازسازی مناطق زلزله زده اختصاص داد که از این میزان 881 میلیارد تومان‌ کمک‌های بلاعوض بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دولت 6 هزار و 203 میلیارد تومان برای بازسازی مناطق زلزله زده اختصاص داد

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.