به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مجید الهیان، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان گیلان گفت: دوازدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی گیلان با هدف تسهیل امور قضایی و تکریم مراجعین در شهر فومن آغاز به کار کرده است.
وی افزود: عدم نیاز مردم به حضور در محاکم قضایی در ثبت دادخواست و ارجاع الکترونیکی پرونده به شعب قضایی از دیگر مزایای راه اندازی این دفاتر است.
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان با اشاره به سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضائیه اظهار داشت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی وظیفه ثبت نام شهروندان در سامانه ابلاغ الکترونیک را نیز برعهده دارند و مردم عزیز از طریق این سامانه به طور غیرحضوری ابلاغیهها را دریافت کرده و در جریان روند رسیدگی پرونده قضایی خود قرار میگیرند.
الهیان تصریح کرد: پرداخت هزینه دادرسی و سایر هزینههای مربوط به پرونده نیز در این دفاتر صورت میگیرد.
انتهای پیام/ع