سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت:

ظرف روز‌های آینده ۴۰۰۰ میلیارد تومان یارانه‌ها توزیع می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم تا ۱۵ آذر لایحه بودجه 98 را به مجلس تقدیم کنیم.

 به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخبار سازمان برنامه و بودجه را در دو بخش منعکس می‌کنم: بخش مربوط به گذشته می شود که ۱۰۵ هزار میلیارد تومان منابعی که به خزانه واریز شده است.

وی با بیان اینکه این رقم ۵۸% نسبت ۴ ماهه اول سال گذشته بیشتر است, گفت: بخش اختصاص یافته به امور جاری کشور ۱۵% از پارسال بیشتر است؛ و رقم اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی ۲۱ برابر سال گذشته شده است.

نوبخت اضافه کرد: سال گذشته در ۴ ماهه اول برای طرح‌های عمرانی ۱۱۰۰ میلیارد تومان و امسال ۲۳۵۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد:۲۵۰۰ میلیارد تومان به گندم کاران اختصاص یافته است.

نوبخت اضافه کرد:گندم کاران ۱۰۰۰۰ میلیارد تومان به دولت یا شرکت بازرگانی دولت فروخته اند که ۵۰۰۰ میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت شده و از ۵۰۰۰ میلیارد تومان باقی مانده ۲۵۰۰ میلیارد تومان دیگر به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی گفت: اقدام بعدی مربوط به بازنشستگان فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان است.۱۲۰۰ میلیارد تومان ماه گذشته برای پرداخت پاداش بازنشستگی اختصاص یافت و تا پایان این ماه ۱۲۰۰ میلیارد دیگر برای این پاداش‌ها پرداخت خواهد شد که بخشی از آن مربوط به دانشگاه فرهنگیان است.

نوبخت گفت: ظرف روز‌های آینده ۴۰۰۰ میلیارد تومان یارانه‌ها  توزیع می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کردک اقدام دیگر ستاد بودجه سال ۹۸ است. تلاش می کنیم تا ۱۵ آذر لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کنیم.

وی گفت: ستاد بودجه ۹۸ در سازمان برنامه و بوجه تشکیل شدو اولین جلسه آن بعدازظهر پنجشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
خدا رو شکر که هنوز قطع نشده