سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدشه دار کردن امنیت اولویت دشمنان نظام است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت : امنیت بزرگترین دستآورد نظام اسلامی برای مردم است که اکنون اولویت دشمن برای آسیب زدن به آن است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،خلیل همایی  مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان  در همایش مشترک شورای تامین استان های هرمزگان و کرمان در سیرجان گفت :امنیت پایدار به عنوان دستاورد نظام جمهوری اسلامی است که توطئه های دشمنان ایران اسلامی طی چند دهه گذشته تاکنون حکایت از این دارد که هضم این امینت برای آنان دشوار است و درحقیقت ان را نمیپذیرند .

همایی افزود: در شرایط کنونی که هجمه ها افزایش یافته ،وحدت و یکدلی مسئولان و مقاومت آحاد مردم می تواند این جو روانی ایجاد شده را شکند و نقشه دشمن را همچون گذشته بی اثر سازد.

وی ازهدف از برگزاری این همایش را راهکارهای جدید استمرار و تامین امنیت درحوزه ها و مناطق دو استان و استفاده از تجربیات و امکانات لازم طرفین عنوان کرد .

همایی حضور مردم را پشتوانه اقتدار نظام اسلامی دانست و بیان داشت : تحریم ها ، تهدید ها و توطئه ها علیه ملت ایران همیشه بوده و ملت ایران با دشمن شناسی و حضور در صحنه شکست ناپذیری خود را در برابر استکبار جهانی ثابت کرده است.

وی بر استفاده از ابزارهای لازم و دقیق در حرکات مذبوحانه منافقین داخلی و دشمنان خارجی ، راهکارهای نظارت بیشتردرمحور های مواصلاتی و همکاری مردم به عنوان چشمان بیدار نظام اسلامی تاکید شد.

سیرجان به عنوان قطب اقتصادی استان کرمان ، در 170کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.