سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت اداره زندان و انجمن حمایت از زندانیان جیرفت انجام شد؛

افتتاح سالن تیراندازی تفنگ بادی و تپانچه / معرفی رئیس هئیت تیراندازی جیرفت

اولین سالن تیراندازی تفنگ بادی و تپانچه با حضور مدیر کل زندان ها و رئیس هئیت تیراندازی استان کرمان در شهرستان جیرفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا روشان، رئیس زندان شهرستان جیرفت در مراسم افتتاح سالن تیراندازی تفنگ بادی و تپانچه گفت: این سالن به همت اداره زندان و انجمن حمایت از زندانیان با پشتیبانی دادستان جیرفت و هیئت تیراندازی شهرستان راه اندازی شده است.

وی افزود: زندان جیرفت در زمینه ورزش بسیار فعال است و تمام درآمد این سالن برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند جمع آوری می شود.

اسماعیلیان، رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان نیز گفت: همکاری و هماهنگی بین هئیت تیراندازی و اداره کل زندان به سال ۸۲ برمی‌گردد .

وی با اعلام اینکه امروز شاهد راه اندازی یکی از بهترین سالن های تیر اندازی در سطح کشور هستیم، افزود: شهرستان جیرفت از یک استعداد و قابلیت خوبی در استان برخوردار است ورزشکاران جیرفت از بهترین تیر اندازهای استان هستند.

اسماعیلیان با بیان اینکه این سالن به سلاح های بادی تجهیز می شود، تصریح کرد: این سالن تیراندازی مورد استفاده همه سنین است.

رمضان امیری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان در مراسم افتتاح سالن تیر اندازی تفنگ بادی و تپانچه در شهرستان جیرفت ضمن تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار گفت: راه اندازی این سالن تیر اندازی در شهرستان جیرفت در بین جوانان مفید و موثر است که امیدواریم با همت مسئولان قضایی فضاهای زندان به مجموعه ای فرهنگی تبدیل شود.

وی با اعلام اینکه ۸۰ درصد زندانیان متاهل و ۷۵ درصد از این میزان، خانواده های پرجمعیت هستند، ابراز امیدواری کرد: درآمد مالی این سالن ورزشی کمک خوبی برای خانواده زندانیان نیازمند باشد.

امیری افزود: کاهش بازگشت زندانیان در استان قابل قبول و این کاهش بازگشت در منطقه جنوب نسبت به شمال استان به دلیل انجام فعالیت های فرهنگی در بین زندانیان بسیار کمتر است.

سالن تیراندازی تفنگ بادی و تپانچه جیرفت، جنب اداره زندان این شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم غلامرضا روشان، رئیس زندان شهرستان جیرفت با ابلاغی از سوی رئیس هئیت تیر اندازی استان کرمان به عنوان رئیس هئیت تیراندازی این شهرستان معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح از کسانی که برای راه اندازی سالن تیراندازی همکاری کردند، تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

اولین سالن تیراندازی تفنگ بادی و تپانچه در جیرفت افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.