سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 19 پایگاه اسکان موقت در همدان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت 19 پایگاه اسکان موقت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد بداغی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: با اشاره به اینکه  از ابتدای شروع تعطیلات تابستان تاکنون در پایگاه‌های اسکان موقت فرهنگیان استان 146 هزار و 70 نفر پذیرش شدند، اظهار کرد: اسکان و پذیرش مسافران به ویژه میهمانان فرهنگی از 25 خردادماه با 6 مرکز رفاهی دائمی و 19 پایگاه اسکان موقت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هزار و 932 نفر در قالب 18 هزارو 594 خانوار میهمان فرهنگی در مدارس اسکان‌ پذیر و اقامتی آموزش و پرورش استان اقامت داشتند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان افزود: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه پذیرش از خانواده‌های فرهنگی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان تا 15 شهریورماه ادامه دارد، گفت: هر ساله با اتمام امتحانات دانش‌آموزان و شروع فصل تابستان شاهد حضور مسافران و گردشگرانی از سراسر کشور به همدان هستیم.

بداغی با اشاره به اینکه 162 مدرسه با یک‌هزار و 471 کلاس و اتاق برای پذیرش میهمانان در نظر گرفته شده است، افزود: این کلاس‌ها شامل 184 کلاس ویژه، یک‌هزار و 51 کلاس گروه «الف» و 236 کلاس گروه «ب» است.

وی با اشاره به اینکه همدان یکی از مکان‌های گردشگری به شمار می‌رود، تصریح کرد: باید از این فرصت موجود برای معرفی یک‌هزار و 800 جاذبه گردشگری استان بهره‌مند شویم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال دو رویداد بزرگ گردشگری در همدان شکل خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بین مسؤولان استان یک وفاق و همدلی صورت گرفته که در کمتر نقطه‌ای از کشور چنین هم‌افزایی وجود دارد و باید از این فرصت بهره‌مند شد.

انتهای پیام/ب

پذیرش 146هزار نفردر ستاد اسکان فرهنگیان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.