سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 59 كيلو گرم شيشه و پيش ساز شيشه در عمليات مشترك پليس زنجان و ناجا

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵۹ کیلو گرم شیشه و پیش ساز شیشه در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مخدر استان زنجان و ناجا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از حمل و قاچاق محموله سنگین مواد مخدر صنعتی مطلع شدند.

سردار آزادی ادامه داد: در بررسی‌های دقیق و تکمیلی ماموران، از توزیع یک محموله بزرگ موادمخدر صنعتی در استان تهران مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول به همکاری و تعامل مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان‌های زنجان و ناجا در این عملیات اشاره و تصریح کرد: در این عملیات از منزل متهمان ۵۹ کیلو گرم شیشه، پیش ساز شیشه و دستگاه ترازوی دیجیتالی کشف و ۳ متهم نیز در این زمینه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف مواد مخدر در زنجان

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.