سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد 16 درصدی مصرف فرآورده های نفتی در استان زنجان

سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان از مصرف ۳۴۷ میلیون و ۷۲۲ هزار لیتری فرآورده های نفتی استان در ۴ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت:این میزان در مقایسه با مدت مشابه از یک رشد ۱۶ درصدی برخوردار بوده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس شهبازی سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه از مصرف ۳۴۷ میلیون و ۷۲۲ هزار لیتری فرآورده های نفتی استان در ۴ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه از یک رشد ۱۶ درصدی برخوردار بوده است .

این مقام مسئول در ادامه مصرف بنزین و نفتگاز را افزایشی برشمرد و افزود: میزان مصرف بنزین در ۴ ماهه نخست سال ۱۳۵ میلیون و ۸۴۸ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۲۱ میلیون و ۱۶۱ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک رشد ۱۲ درصدی می باشد.

وی افزود: مصرف نفتگاز نیروگاهی در سال جاری ۳۶ میلیون و ۷۲۶ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۲ میلیون و ۵۲۸ هزار لیتر بوده که از افزایش۶۳ درصدی برخوردار می باشد.

سرپرست منطقه به میزان مصرف نفت سفید و نفت کوره و نفتگاز غیر نیروگاهی اشاره کرد و میزان مصرف نفت سفید را در ۴ ماهه نخست سال با مصرف ۱۰ میلیون و ۹۸۱ هزار لیتر که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که با مصرف ۱۳ میلیون و ۲۵۸ هزار لیتر از یک کاهش ۱۷ درصدی برخورداربوده است .

وی در ادامه افزود: میزان مصرف نفتکوره در ۴ ماه نخست سال ۳میلیون و ۳۲۷ هزار لیتر و در مدت مشابه سال قبل ۴ میلیون و ۲۸۴ هزار لیتر با ۲۲ درصد کاهش و نفتگاز غیر نیروگاهی با مصرف ۱۶۰ میلیون و ۸۴۰ هزار و مدت مشابه سال قبل ۱۴۸ میلیون و ۹۱۸ هزار لیتر که این میزان مصرف حاکی از کاهش ۸ درصد برخوردار بوده است .

وی وضعیت سوخت رسانی و تامین به موقع و مستمر استان را بسیار مطلوب عنوان و تصریح کرد: مشکل خاصی در جهت تامین سوخت استان در سال جاری متصور نمی باشد.

انتهای پیام/ن

 

افزایش مصرف بنزین در زنجان

برچسب ها: بنزین ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.