سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

لزوم اجتماعی کردن امور بهداشتی در لرستان

معاون استاندار لرستان گفت: بحث اجتماعی کردن برخورد‌ها در مسائل بهداشتی کار بسیار خوبی بوده و جا دارد قبل از برخورد‌های قهری، باید با همکاری رسانه‌ها آگاهی مردم را در زمینه بهداشتی افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حبیب اله خجسته پور، در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان لرستان بیان کرد: بحث اجتماعی کردن برخورد‌ها در مسائل بهداشتی کار بسیار خوبی بوده و جا دارد قبل از برخورد‌های قهری، باید با همکاری رسانه‌ها آگاهی مردم را در زمینه بهداشتی افزایش دهیم منتها در بعضی موارد به علت در خطر بودن سلامت مردم باید با متخلفان برخورد قهریه صورت گیرد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و رفع تصدی‌گری از برنامه‌های اصلی دولت بوده و مسئولان باید هر جا احساس کنند که بخش خصوصی توانمند است باید از این ظرفیت استفاده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان اظهار کرد: تبلیغاتی که از کالا‌هایی مضر برای سلامت در رسانه ملی پخش می‌شود برای سلامتی مردم باید به حداقل برسد و از طرفی با کار‌های تبلیغاتی باید مردم را در جهت مضر بودن این محصولات آگاه کنیم.

خجسته‌پور گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط خود را با کارگروه سلامت و امنیت غذایی حفظ کنند چراکه در این صورت بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

انتهای پیام/د

اجتماعی کردن امور بهداشتی مد نظر قرار گیرد

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.