سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرار داد همکاری کمیته امداد کرمانشاه با یکی از معتبرترین شرکت‌های بیمه‌ای

کمیته امداد کرمانشاه با یکی از معتبرترین شرکت‌های بیمه‌ای قرار داد همکاری منعقد کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از ۷۴ هزار خانوار مددجو در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند.

وی گفت : کمیته امداد برای تحت پوشش قرار دادن مددجویان با یکی از معتبرترین شرکت‌های بیمه‌ای قرار داد همکاری منعقد کرده است و خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در برابر خطرات و حوادثی همچون آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، آوار و سقوط از ارتفاع بیمه شده اند.

خدرویسی افزود : بیمه حوادث به مددجویان آسیب دیده، غرامت فوت یا نقص عضو و از کارافتادگی و همچنین غرامت وارده به ساختمان‌های مسکونی و اثاثیه منازل مددجویی پرداخت می‌کند.

وی افزود: سقف غرامت پرداختی به ساختمان‌های دچار حادثه در مناطق روستایی ۲۰ میلیون تومان و در مناطق شهری ۳۵ میلیون تومان است و غرامت وارده به اثاثیه منازل مددجویی در روستا‌ها ۱۰ میلیون تومان و در شهر‌ها ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

حسین خدرویسی تاکید کرد: بیمه به خانوار‌های مددجویی که سرپرستشان بر اثر حوادث فوت شده اند تا سقف ۱۵ میلیون تومان غرامت پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: غرامت فوت ناشی از حادثه صرفا به وراث تحت حمایت کمیته امداد و غرامت نقص عضو و ازکارافتادگی براثر حوادث به خود شخص حادثه دیده پرداخت می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بیش از ۷۴ هزار خانوار مددجو در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.