سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی ماهشهر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بندرماهشهر از برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی این شهرستان خبر داد.

سیدمسلم حسینی زرینی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب با بیش از 5 هزار عنوان کتاب در کتابخانه مرکزی این شهرستان بیان کرد: این نمایشگاه که از اول مردادماه افتتاح شده تا 20 مرداد در کتابخانه عمومی مرکزی این شهرستان برپا خواهد بود.

وی اذعان داشت: در این نمایشگاه، کتاب هایی با موضوعات روانشناسی، تاریخ، ادبیات، زبان های خارجی، آشپزی، پزشکی، بازاریابی، مذهبی و دینی در بخش بزرگسال، کودکان و نوجوانان عرضه شده است.

حسینی زرینی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء شاخص های فرهنگی در شهرستان عنوان و تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه بعنوان یک رویداد فرهنگی باعث دسترسی عموم مردم به مقوله مهم کتاب و کتابخوانی، توسعه گفتمان و ایجاد عدالت فرهنگی و کاهش فقر اطلاعاتی در شهرستان می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بندرماهشهر افزود: این نمایشگاه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 23 و 30 دقیقه همه روزه با همکاری شهرداری در کتابخانه مرکزی این شهرستان در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند کتب مورد نیاز خود را با تخفیف 30 تا 50 درصد از این نمایشگاه تهیه کنند.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه کتاب آماده بازدید علاقمندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.