سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال سیاسی عربستانی: واکنش تند بن سلمان در مقابل کانادا، شخصیت بیمارگونه او را نشان می‌دهد

یک فعال سیاسی و حقوقی عربستانی گفت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، شخصیت بیمارگونه‌ای دارد که تصمیماتش این مسئله را به خوبی آشکار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربی، سلطان العبدلی، فعال سیاسی و حقوقی عربستانی، در پاسخ به این پرسش که آیا واکنش سعودی در حد رفتار کانادا در ارتباط با حقوق بشر در عربستان بود یا خیر گفت: محمد بن سلمان شخصیت بی ثبات و دمدمی مزاج و تقریبا بیمارگونه‌ای دارد و این از پرونده‌های مختلف مانند یمن و لبنان مشخص می‌شود.

العبدلی با اشاره به بازداشت سعد الحریری نخست وزیر لبنان در سفر به ریاض گفت: «نخست وزیر یک کشوری بیاید به کشور تو و او را بازداشت کنی این نشان می‌دهد که او بیماری دارد. در قضیه یمن او تصمیم گرفت حمله کند و الان نمی‌داند از آن چگونه خارج شود».

وی افزود: این بیمارگونگی به قضیه کانادا نیز سرایت کرده است. وزارت خارجه آمریکا سه ماه پیش گزارش ۵۰ صفحه‌ای صادر و رژیم سعودی را با شدت و حدّت تمام و شدیدتر از سخنان وزیر خارجه کانادا محکوم کرد اما بن سلمان به خاطر تمایل خود برای راضی کردن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا- که با نخست وزیر کانادا مشکل دارد - واکنشی نشان نداد.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: ترامپ هر روز در توئیتهایش توهین می‌کند و دشنام می‌دهد، اما بن سلمان واکنشی نشان نمی‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.