سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال برگزار شد/ درودگر همچنان مدیر بازاریابی

نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال، ظهر امروز ( سه شنبه ) در ساختمان سازمان لیگ فوتبال و در غیاب مهدی تاج برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حواشی زیادی که برای تبلیغات محیطی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به وجود آمد، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ ، ظهر امروز ( سه شنبه ) در ساختمان این سازمان تشکیل جلسه دادند و در خصوص بازاریابی به گفت و گو پرداختند.

در این نشست که صادق درودگر ( مدیرعامل تراکتورسازی تبریزمهدی ناج ( رئیس فدراسیون فوتبال ) و ... برخی اعضای دیگر غایب بودند، در پایان مقرر شد تا درودگر همچنان به عنوان مدیر بازاریابی به کار خود ادامه دهد تا در آینده تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

همچنین علیرضا شیرازی، مدیر سابق شرکت تبلیغات محیطی فوتبال هم پس از پایان این نشست با حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال دیدار کرد و در خصوص مسائل گذشته با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه غایب بود.

البته نکته قابل توجه آن است که صادق درودگر پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرده بود، "  شرایط ادامه فعالیتم در کمیته بازاریابی طبق قانون و تصمیم رئیس سازمان لیگ اعلام می شود.  من در هیئت رئیسه سازمان لیگ هستم اما به احتمال زیاد از مدیریت  کمیته بازاریابی کنار می روم و فقط می توانم به مسئولان سازمان لیگ مشاوره بدهم . قرارداد تبلیغات محیطی هم منعقد شده و در این باره مشکلی وجود ندارد."

البته به نظر می رسد، در جلسه امروز ( سه شنبه ) هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال، مسئولان تصمیم گرفتند تا درودگر همچنان به عنون مدیر بازاریابی به فعالیت خود ادامه دهد.


بیشتر بخوانید: درودگر: افتخار می‌کنم مدیرعامل تراکتورسازی شدم/ از کمیته بازاریابی کنار می‌روم


انتهای پیام/

نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.