سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور در اردبیل

مدیر اجرایی جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور گفت: جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور در سه بخش عکس، پوستر و دلنوشته توسط این انجمن در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، توحید مهدوی، مدیر اجرایی جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره نماز در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره در سطح شمال و شمالغرب کشور برگزار می‌شود و هنرمندان 7 استان اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در هر بخش از 3 نفر برتر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر می‌شود، گفت: به نفرات اول هر بخش 400 هزار تومان، به نفرات دوم 350 هزار تومان و به نفرات سوم 300 هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

مدیر اجرایی جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور بیان کرد: هر هنرمند در هر بخش حداکثر می‌تواند سه اثر ارسال کند که این آثار نباید قبلا در جشنواره و نمایشگاه شرکت یا در مجموعه آثار چاپ شده بوده و نباید کپی باشد چرا که مسئولیت آن بر عهده فرد ارسال کننده است و دبیرخانه جشنواره در استفاده از آثار در نمایشگاه یا چاپ در مجموعه آثار مختار است.

مهدوی با بیان اینکه جشنواره با مشارکت ادارات و نهادهای استان اردبیل برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سازمان تبلیغات اسلامی استان، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، اداره کل دامپزشکی استان، شهرداری اردبیل، جمعیت هلال احمر استان، ستاد اقامه نماز استان، حوزه هنری اردبیل و هیئت پزشکی ورزشی استان مشارکت دارند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 مهر ماه امسال بوده و 19 مهر ماه مراسم تجلیل از نفرات برتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.