سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع فراورده های نفتی در زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت:بیش از ۶۹۵ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کورش بالادست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از ۶۹۵ میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفتگاز، نفت سفید و نفت کوره در چهار ماهه نخست امسال در این منطقه توزیع شده است.

کورش بالادست گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه مصرف ۲ فرآورده بنزین و نفتگاز به ترتیب با افزایش ۲۷ و ۲۹ درصدی روبرو بوده و این امر حاکی از آن است که با تلاش‌های انجام شده کمبودی در تامین و توزیع سوخت وجود ندارد.

وی مقدار بنزین توزیع شده در این مدت را ۲۶۱ میلیون، نفتگاز ۲۵۹ میلیون لیتر، نفت سفید ۶۲ میلیون و نفت کوره را ۸۳ میلیون لیتر اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: دلایل متعددی وجود دارد که به افزایش مصرف سوخت در این منطقه دامن می‌زند، ولی بارزترین منشاء آن قاچاق بی رویه سوخت و سرازیر شدن کارت‌های مهاجر از سایر استان هاست.

وی اظهار داشت: علی رغم اجرای برنامه‌های کنترلی و نظارت مستقیم بر مجاری عرضه سوخت و بازنگری سهمیه‌های مصرف کنندگان عمده، نوسانات نرخ ارز و تفاوت فاحش قیمت سوخت در ۲ سوی مرز‌های مشترک با کشور‌های همسایه، افزایش قاچاق و مصرف زیاد سوخت را در پی داشته است.

دبیر کارگروه سوخت سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه‌های نظارتی، خواهان مشارکت بیشتر و جلوگیری از قاچاق سوخت و خروج سرمایه‌های ملی کشور از مرز‌های این استان شد.

انتهای پیام/گ

توزیع فراورده نفتی در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.