سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۷۵ واحد کارخانه صنایع تبدیلی و نگهداری در خراسان شمالی

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۷۵ واحد کارخانه صنایع تبدیلی و نگهداری در خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، جلیل رمضانی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۷۵ واحد کارخانه صنایع تبدیلی و نگهداری استان برای جذب ۷۲۰ هزار تن محصولات خام زراعی، باغی و دامی ظرفیت سازی شده است.
رمضانی با اشاره به معرفی ۲۲ طرح صنایع تبدیلی استان به بانک افزود: از جمله این طرح‌ها انواع صنایع صیفی جات، فرآوری پسته، بسته بندی بذر و خشکبار، گل زعفران، عسل، میوه و گیاهان دارویی و خیار شور است.
وی گفت:: از مجموع طرح‌ها ۱۴ مورد از محل اشتغال پایدار روستایی به مبلغ ۱۹۶ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال، ۶ طرح از محل اشتغال فراگیر به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال و دو طرح از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ ۵۲ میلیارد ریال بوده است.
گفتنی است: خراسان شمالی با ۳۴۴ هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی یکی از قطب‌های تولید محصولات زراعی و کشاورزی است که سالانه افزون بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول تولید می‌شود که این میزان تولید محصول نیاز زیادی به صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی دارد.
انتهای پیام/ط


ظرفیت سازی برای جذب ۷۲۰ هزار تن محصولات خام زراعی، باغی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.