سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۵۰۰ مورد بازرسی از اصناف نقده انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده گفت: طی سال جاری یکهزار و ۵۶۸ مورد بازرسی از واحد‌های فعال صنفی، صنعتی، معدنی، انباردار‌ها و عمده فروشی‌ها در این شهرستان انجام شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،قربان انوشه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده گفت: طی سال جاری یکهزار و 568 مورد بازرسی از واحدهای فعال صنفی، صنعتی، معدنی، انباردارها و عمده فروشی ها انجام شده که از این تعداد بازرسی 52 فقره پرونده تخلف تنظیم گردید.

وی اضافه کرد: برای این تعداد پرونده ها 50 میلیون ریال جریمه پیشنهاد و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ادامه داد: گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، تقلب در کسب و صادر نکردن فاکتور از جمله مهمترین تخلفات در این دوره بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده با اشاره به دریافت مستمر شکایت های مردمی در خصوص فعالیت اصناف گفت: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان، خواروبار، گوشت قرمز و گوشت مرغ، آرد نانوایی و انواع واحد های آرایشی و بهداشتی بوده است.

وی افزود: در شهرستان نقده پنج هزار و 600 واحد صنفی فعالیت می کند که 88 درصد آنها شامل چهار هزار و 952 واحد دارای پروانه کسب است.

انوشه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 24 فقره شکایت مردمی از طریق این سامانه به ثبت رسیده که طی بازرسی های به عمل آمده فقط 13 فقره منجر به تخلف تشخیص داده شده است.

وی افزود: سامانه مردمی 124 این شهرستان آماده دریافت انتقادات و شکایات مردمی است و شهروندا می توانند 24 ساعته شکایت های خود را در این سامانه ارائه دهند.

انتهای پیام/ع

بازرسی از واحد های صنفی

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.