سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله مکارم شیرازی:

فرهنگ حوزوی باید در دانشگاه علوم اسلامی رضوی نهادینه شود

مرجع عالیقدر تشیع گفت: فرهنگ حوزوی باید در دانشگاه علوم اسلامی رضوی نهادینه شود و مباحث اخلاقی در این دانشگاه جزو متون اصلی قرار گیرد نباید اجازه دهیم فرهنگ غرب در این دانشگاه نفوذ کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حضرت آیت الله مکارم شیرازی مرجع عالیقدر تشیع در دیدار با جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه علوم اسلامی رضوی عملکرد دانشگاه علوم اسلامی رضوی را نسبت به دیگر دانشگاه‌های استان متفاوت دانست و افزود: مباحث اخلاقی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی باید جزو متون اصلی قرار بگیرد و توجه به این موضوع در این دانشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه باید تربیت نیرو طبق فرهنگ اسلامی در دستور کار دانشگاه‌ها قرار بگیرد، تصریح کرد: همچنین نظم، پشتکار و خلوص نیت در بین طلاب باید نهادینه شود، چرا که این سه مسئله موجب پیشرفت طلاب می‌شود، البته این کار دشوار است، اما باید انجام شود.

مرجع عالیقدر تشیع گفت: بنده برای دانشگاه علوم اسلامی رضوی احترام خاصی قائل هستم چرا که منتسب به حضرت رضا (ع) علاوه بر آن علاقه بنده به شما دانشجویان، علاقه قلبی است و به نظر من کار شما دانشجویان در این دانشگاه بسیار اهمیت دارد، بنابراین با پشتکار موجود به فعالیت‌های خود ادامه بدهید.

انتهای پیام // ف.ک
 

نباید فرهنگ غرب در دانشگاه اسلامی رضوی نفوذ کند

برچسب ها: حوزه علمیه ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.