سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمیان خبر داد

رشد ۲۵ درصدی مشارکت خبرنگاران در جشنواره تجلیل از برترین‌های حوزه ایثار و شهادت

علیرضا کریمیان گفت: مشارکت خبرنگاران در جشنواره تجلیل از برترین‌های حوزه ایثار و شهادت نسبت به سال گذشته، ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم چهارمین جشنواره خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان مجازی در حوزه ایثار و شهادت امروز(سه‌شنبه) در حوزه هنری با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

علیرضا کریمیان مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید در این مراسم اظهار داشت: در چهارمین جشنواره خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت، در مجموع ۱۳۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود و ۷۳۴ نفر از خبرنگاران در این جشنواره مشارکت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: تا پیش از این سالانه دو جشنواره مرتبط با تولیدکنندگان آثار خبری مرتبط با ایثار و شهادت برگزار می‌شد و این جشنواره‌ها شامل برگزاری مراسم در اسفند ماه ویژه گرامیداشت روز شهدا و همچنین در مرداد ماه ویژه روز خبرنگار بود.

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور و دلایل دیگر، برگزاری دو جشنواره گرامیداشت روز شهدا و تقدیر از خبرنگاران برتر این روز و همچنین تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت ویژه روز خبرنگار را با یکدیگر ادغام کردیم.

کریمیان گفت: مشارکت خبرنگاران در جشنواره تجلیل از برترین‌های حوزه ایثار و شهادت نسبت به سال گذشته، ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

کریمیان در ادامه افزود: انتخاب خبرنگاران برگزیده در حوزه ایثار و شهادت با توجه به آثار دریافتی از اصحاب رسانه در رسانه‌های مختلف دارای محدودیت‌های خاصی بود و ارزش معنوی قلم زدن در این حوزه از ارزش معنوی ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.