سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی تهرانی‌ها در بدمینتون المپیاد دانشجویان پسر کشور

برترین‌های مسابقات بدمینتون پسران دانشجو کشور در شیراز مشخص شد.

سرپرست مسابقات بدمینتون پسران دانشجو کشور  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در بخش دوبل یا دونفره  مسابقات بدمینتون، علی شاه حسینی و سهیل بیگلری از تهران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند، عرفان جوینده و صادق وقار از گیلان بر سکوی دوم ایستادند و علیرضا صنعتی و محمد امینی از صنعتی اصفهان به همراه حامد اعلمی و الیاس قمری از فردوسی مشهد، به طور مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

مرتضی مداحی افزود: در بخش انفرادی مسابقات بدمینتون دانشجویان پسر کشور، محمد یوسفی از تربیت مدرس به نشان طلا رسید، محمد طاهر زاده از فردوسی مشهد به مقام دوم رسید و علیرضا فغفوری و محمدامین محمد جانی به ترتیب از دانشگاه زنجان و جندی شاپور به صورت مشترک به مدال برنز دست یافتند.

در بخش تیمی این رقابت‌ها که به میزبانی شیراز برگزار شد تیم‌های تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد، فردوسی مشهد دوم شد و تیم‌های زنجان و گیلان به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

۱۱۹ ورزشکار از تیم‌های دانشگاه شیراز، ارومیه، رازی کرمانشاه، تهران، شهید چمران اهواز، گیلان، اراک، ملایر، صنعتی شاهرود، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، زنجان، تربیت دبیرشهید رجایی و فنی حرفه‌ای شهید چمران کرمان در رشته بدمینتون المپیاد دانشجویان پسر حضور داشتند.

انتهای پیام/ت

معرفی برترین‌های مسابقات بدمینتون پسران دانشجو کشور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.