سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نخستین روز جشنواره فرهنگی و هنری فرزندان مشیز صورت گرفت؛

پیروزی دختران والیبالیست بم، سیرجان و زرند

نخستین روز پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با پیروزی تیم های والیبال دختران مراکز شبه خانواده مشیز بم، سیرجان و زرند به پایان رسید.

محمدرضا صادقی نژاد، معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور 246 ورزشکار از چهار استان کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین به مدت یک هفته در کرمان برگزار می شود.

وی افزود: نخستین روز از رقابت های جشنواره فرهنگی و هنری فرزندان مشیز، با بازی دختران والیبالیست مراکز شبه خانواده به پایان رسید.

صادقی نژاد تصریح کرد: در این رقابت ها، تیم های کرمان و بم در اولین دیدار خود، مقابل هم ایستادند که نتیجه بازی 2 بر 1 به نفع تیم مرکز شبه خانواده مشیز بم به پایان رسید.

وی یادآور شد: در دیگر این دیدارها نیز، تیم سیرجان 2 بر صفر از سد تیم شهداد گذشت و تیم مرکز شبه خانواده مشیز زرند 2 بر صفر بوشهر را مغلوب کرد.

صادقی نژاد افزود: امروز سه شنبه 16 مرداد نیز در دومین روز از جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مشیز، تیم های والیبال دختران مراکز شبه خانواده سیرجان، بم، زرند، شهداد،کرمان و بوشهر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور ورزشکاران استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین تا 22 مرداد جاری در کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.