سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب درگناوه نوبت بندی شد

روابط عمومی اداره آب و فاضلاب گناوه دراطلاعیه‌ای اعلام کرد: آبرسانی در سطح محلات این شهر نوبت بندی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این اطلاعیه که یک نسخه آن روز دوشنبه در اختیار دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، آمده است: با توجه به کم آبی، به منظور توزیع عادلانه آن در بین مناطق مختلف شهر و روستا‌های تحت پوشش از ۱۵ مرداد ماه جاری نوبت بندی هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۴ اعمال می‌شود.

این اطلاعیه افزوده است: دراین مدت آب مناطق جنوب خیابان جمهوری اسلامی شامل محله نوروزآباد، شیلات، بازار و حاشیه خور قطع خواهد شد تا ساکنان مناطق شمالی مانند محله حرم به حرم و پشت سایت ایران خودرو و روستا‌های همجوار با مشکل افت فشار روبرو نشوند.

روابط عمومی آب و فاضلاب شهری گناوه از مردم خواست ضمن نصب مخزن و ذخیره آب صرفه جویی لازم را انجام دهند.

استان بوشهر که در منطقه گرم و خشک کشور واقع است با کمبود شدید منابع آب روبرو است، طوریکه ۹۵ درصد آب شرب شهر‌ها و روستا‌های آن از استان‌های همجوار تامین می‌شود.

یکی از منابع تامین کننده آب استان بوشهر سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد است و بخش دیگری از چشمه ساسان و رودخانه شاپور در کازرون استان فارس تامین می‌شود.

شهر گناوه دارای ۲۹ هزار انشعاب با کاربری‌های مختلف نظیر خانگی، اداری و تجاری و سهمیه اختصاص یافته روزانه این شهر با روستا‌های همجوار ۱۸ هزارمترمکعب است که وارد شبکه آبرسانی می‌شود.

آب شهرستان گناوه با ۱۰۳ هزارنفر جمعیت درشمال استان بوشهر از خط انتقال سد کوثر تامین می‌شود.

انتهای پیام/م

نوبت بندی آب در گناوه

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.