سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان:

۱۴ مصوبه از مصوبات سفر وزیر کشور به حوزه مبارزه با موادمخدر اختصاص یافته است

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سفر وزیر کشور و هیات همراه به حوزه سیستان ۱۴ مصوبه از مصوبات سفر وزیر کشور به حوزه مبارزه با موادمخدر اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در سومین جلسه شورای مشارکت مردمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سفر وزیر کشور و هیأت همراه به منطقه سیستان مصوبات ارزشمندی را برای این منطقه به دنبال داشته است که ۱۴ مصوبه به حوزه مبارزه با مواد مخدر اختصاص دارد.

وی ادامه داد: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، برای منطقه بلوچستان نیز اقدامات مشابه باید انجام گیرد که در همین راستا پیشنهادات و نیازمندی‌های منطقه در بخش‌های مختلف در حال جمع بندی است تا پس از حضور مقامات کشوری در منطقه مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ایجاد پایگاه‌های سلامت اجتماعی و ایجاد خانه‌های ورزش روستایی از اقدامات تاثیرگذار در راستای مبارزه با موادمخدر خواهد بود که باید نیازسنجی دقیق آن در منطقه بلوچستان انجام شود و درپیشنهادات حوزه بلوچستان مدنظر قرار گیرد.

مرعشی ضمن تاکید بر نظارت برخانه‌های ورزش روستایی، اظهار داشت: دهیاری‌هایی که آمادگی واگذاری زمین برای احداث خانه ورزش روستایی دارند باید اعلام آمادگی کنند چراکه تصویب خانه ورزش بدون امکان سنجی و تعیین مکان مورد نظر به سرانجام مطلوب نخواهد رسید.

وی همچنین بربرگزاری المپیاد‌های ورزشی در استان تاکید کرد و افزود: برگزاری المپیاد‌های ورزشی نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که می‌بایست از فرصت ایجاد شده برای تصویب این موضوع استفاده شود.

معاون استاندار استفاده از ظرفیت عظیم پیام آوران سلامت که جمعیتی حدود ۸ هزار نفر در استان هستند و همچنین سازمان‌های مردم نهاد و سازمان‌هایی نظیر آموزش و پرورش را برای آگاهی بخشی و آموزش مردم خواستار شد و افزود: با تخصیص منابع اعتباری دراین خصوص و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشر پکیج‌های آموزشی گام موثری برای مبارزه با آسیب‌های مواد مخدر برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/ع

۱۴ مصوبه به حوزه مبارزه با مواد مخدر اختصاص دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.