سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب سراسری پرستاران در اراضی اشغالی فلسطین

پرستاران در اراضی اشغالی فلسطین در اعتراض به بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به تأمین امنیت آن‌ها فردا سه‌شنبه اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، پرستاران در سرزمین های اشغالی فلسطین امروز (دوشنبه) اعلام کردند که در اعتراض به بی توجهی رژیم صهیونیستی به مقابله با حملات خشونت آمیز در مراکز بهداشتی، اعتصاب می کنند.

«اتحادیه پرستاران اسرائیل» اعلام کرد کارکنان بیمارستانها و کلینیک های اراضی اشغالی فلسطینی روز سه شنبه در اعتراض به بی توجهی رژیم صهیونیستی در تلاش برای حفظ امنیت آنها اعتصاب خواهند کرد.

رئیس این اتحادیه گفت: «تا زمانی که یک اقدام فوری برای کاهش بار مسئولیت غیرقابل تحملی که بر دوش ماست انجام نگیرد و همچنین تلاشی برای حفظ امنیت کارکنان و پرستاران صورت نگیرد، از اعتصاب دست نمی کشیم. واقعا غیرقابل تصور است که اسرائیل هیچ اقدامی برای جلوگیری از تبدیل شدن مراکز بهداشتی به منطقه جنگی انجام نمی دهد.»

بر اساس گزارش سال 2017 وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، هر ساله بیش از 3000 حادثه خشونت آمیز علیه کارکنان مراکز بهداشتی در اراضی اشغالی فلسطین انجام می گیرد. فقط 11 درصد از این حملات به پلیس گزارش می شود و تنها بخش اندکی از این گزارشها در دادگاه بررسی می شود.

پرستاران در اراضی اشغالی فلسطین ماه گذشته میلادی هم پس از آنکه یک پرستار 65 ساله از سوی یکی از بیماران مورد ضرب و شتم قرار گرفت و زخمی شد، اعتصاب کردند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.