سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مدیرعامل، مانع عقد قرارداد ستاره لیگ برتری با قهرمان اروپا

ستاره جوان تیم شهرستانی، پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه اروپایی که قهرمان قاره سبز شده است، دارد اما مدیرعامل باشگاه مورد نظر مانع این انتقال است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از درخشش فوتبالیست جوان در تیم باشگاهی و حضور در تیم ملی، باشگاه اروپایی که سابقه قهرمانی در قاره سبز را دارد، خواستار عقد قرارداد با فوتبالیست ایرانی شد اما مدیرعامل باشگاه مورد نظر مانع این انتقال است و شروط عجیبی برای صدور رضایت نامه دارد.

بازیکن جوان که پدیده مسابقات فوتبال ایران بود و در تیم باشگاهی جنوب کشور بازی می کند، برای دریافت رضایت نامه همراه با مدیر برنامه هایش چندباری به دفتر باشگاه رفت اما با جواب منفی مدیرعامل جوان روبرو شد و حالا در صدد است تا مبلغ بیشتری را به باشگاهش دهد تا بتواند لژیونر شود اما شنیده می شود، مدیرعامل به او پیشنهاد داد تا از طریق خودش یا دوستانش به یکی از کشورهای صاحب سبک فوتبال برود و در تیم اروپایی که قهرمان اروپا شده است، توپ بزند.

این بازیکن که از اتفاقات گذشته بسیار ناراحت بود، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرده است:  پیشنهاد خوبی از اروپا و هلند دارم و 2 باشگاه درحال توافق هستند تا رضایت نامه من صادر و راهی اروپا شوم اما مدیرعامل با این انتقال محالف است و اکنون باید صبر کنم.

او افزود: متاسفانه مسئولان باشگاه قیمت زیادی را برای صدور رضایت نامه ام در نظر گرفته اند اما من هم کارهایم را به مدیر برنامه هایم سپردم تا او پیگیر شود.

گفتنی است، این بازیکن سابقه خوبی در لیگ برتر دارد و در مواقع حساس ستاره و گلزن تیم جنوبی فوتبال ایران به حساب می آمد.


بیشتر بخوانید: آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران


انتهای پیام/

ستاره لیگ برتر لژیونر می شود؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.