سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای جوایز به هواداران سرخابی های پایتخت

حامی مالی سرخابی های پایتخت جوایز برترین هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حامی مالی سرخابی های پایتخت جوایز برترین هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را اهدا کرد.

در این مراسم منشا،مهدی رحمتی ،برانگو ،شفر و محمد انصاری حضور داشتند .

وینفرد شفر در حاشیه این مراسم گفت: در تیم ما بازیکنان با استعدادی وجود دارد و مسیر ما نزدیک شدن بازیکنان جوان به سطح بازیکنان با تجربه و بزرگسال است. تنها هدفمان خدمت به تیم ملی فوتبال ایران است و در نظر داریم بازیکنان جوانمان همچون سجاد آقایی و  صیاد منش را به رده تیم ملی برسانیم و این موضوع برای تیم ملی فوتبال ایران بسیار خوب است.

او ادامه داد: مربیان و بازیکنان خوبی در رده پایه داریم. بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی بازیکنان داخلی بودند و از طرفی دروازه بان های بسیار خوبی مانند مهدی رحمتی، عقاب آسیا نزدیک ما است و دروازه بانی تیم ملی که علیرضا بیرانوند آن را عهده دار است و یا امید ابراهیمی.

شفر ادامه داد: معتقدم همیشه باید به بازیکنان لیگ برتر اهمیت بسیاری بدهیم چرا که آنها بهترین هستند. باید پول هایی را برای آن ها سرمایه گذاری کنیم و یکی از مهمترین نکات مالی ما پرداخت بدهی های بازیکنان و مربیان قبلی تیم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: شاید در گذشته ۸ بازیکن داخلی داشتیم ولی در حال حاضر هر ۱۱ بازیکن ایرانی هستند.نباید بگوییم پول داریم و خرج کنیم بلکه باید برای بازیکنان آکادمی تیممان سرمایه گذاری کنیم. جا دارد از حامی مالی برای حمایت های مالی اش تشکر کنم.

برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم امروز گفت: از حامی مالی تشکر میکنم .حامی مالی فلسفه 2 تیم سرخابی را توضیح داد و جا دارد از این اسپانسر به دلیل سرمایه گذاری در فوتبال و ورزش تشکر کنم. او در ورزش و جوانان سرمایه گذاری می کند تا ما نیز به کمک او در همه رده ها بتوانیم موفق باشیم.

او ادامه داد: در ایران سرمایه های فوتبالی بسیاری است و ما با کمک حامی مالی می توانیم به بازیکنان کمک کنیم و ورزش را توسعه دهیم و یا مربی های خوبی را برای تیم ها جذب کنیم. به نظر من سرمایه گذران همیشه ادعا می کنند که خیلی پول ندارند و ما هم می گویم پول کمی در اختیار ما قرار می دهند اما نکته قابل توجه این است که همه ما برای خوشحالی هواداران و مردم کار می کنیم.

مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال هم در حاشیه مراسم امروز گفت : ۲ نفر از بهترین های سرمربیگری لیگ برتر فوتبال کشورمان در این مراسم حضور دارند .باید بگویم برانکو ایووانکویچ مرا به تیم ملی آورد و اجازه بازی در این تیم را به من داد. همچنین شفر نیز به‌ من اجازه داد تا بیشتر از چند سال دیگر در تیم استقلال حضور داشته باشم.

او افزود: شرایط مدیریتی چند سال گذشته تیم ما خوب نبود و امیدوارم مدیریت جدید تیم با کمک حامی مالی مشکلات تیممان را برطرف کند. شفر به لحاظ روحی بسیار خوب است و با توجه به وضعیت فعلی استقلال اگر مربی دیگری غیر از شفر در راس کادر فنی بود به طور حتم مشکلات بیشتری را تجربه می کردیم اما شفر با داشتن روحیه بالا باعث شد تا قوی بودنش به بازیکنان تیم هم منتقل شود . شفر در اردوی ترکیه از اینکه فقط بازیکنان جوان در تیممان حضور دارند سخن گفت و وی با این صحبت ها امید و انگیزه را در ما بالا برد.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو و شفر در مراسم اهدای جوایز به هواداران حامی مالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.