سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیبت برادران استکی در جاکارتا

تیم ملی هندبال ایران در حالی راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا خواهد شد که دو ستاره مهم تیمش را همراه ندارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال ایران یکی از تیم‌های حاضر در کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 خواهد بود.

این تیم در شرایطی به این مسابقات اعزام می‌شود که برخی از ستاره های خود را به همراه نخواهد داشت. در این بین غیبت الله کرم و سجاد استکی ، دو برادر ملی پوش هندبال ایران شاید بیشتر از غیبت دیگر بازیکنان به چشم می‌خورد.

در حالی که برادران استکی در دو مرحله دوم و سوم اردوی تیم ملی هندبال حضور داشتند اما نامشان در لیست نهایی نفرات قرار ندارد. فدراسیون نشینان هندبال ایران دلیل غیبت هندبالیست‌های لژیونر ایران در این مسابقات را عدم صدور مجوز از سوی باشگاه‌هایشان عنوان کرده است.

مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علیرضا موسوی، مهرداد صمصامی، احسان ابوئی، کاظم جمعه پور، جلال کیانی، شاهو نصرتی، میلاد مسائلی، فرزادرستمیان، سلامان بربط، مهدی موسوی، مهدی بیجاری، علی رحیمی و محسن بابا صفری اسامی شانزده بازیکنی است که در رقابت‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند.

گفتنی است علاوه بر برادران استکی، پوریا نوروزی نژاد، امین یوسف نژاد و سعید حیدری نیز در ترکیب تیم ملی حضور نخواهند داشت.

این در حالی است که با حضور لژیونرها در تیم ملی هندبال، امید زیادی به کسب سکو در این رشته وجود داشت اما حالا و با غیبت این ستاره‌ها کار کاستارویچ، سرمربی مقدونیه‌ای تیم ملی هندبال در اندونزی سخت خواهد شد.

انتهای پیام/

برخی لژیونرهای بسکتبال به بازی های آسیایی نمی‌روند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.