سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره دوپینگ در لیگ برتر فوتبال

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) درباره نمونه گیری های دوپینگ در فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر غلامرضا نوروزی دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در تداوم  نمونه گیری های دوپینگ و برنامه های آموزشی در خصوص مبارزه با دوپینگ گفت: براساس جلسات برگزار شده بین کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) و هماهنگی به عمل آمده، روند انجام نمونه گیری های دوپینگ همانند سال های گذشته با قدرت و دقت هر چه بیشتر اجرا می شود.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: در همین راستا قبل از شروع فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال نمونه گیری های خارج از مسابقه براساس سیاست انتخاب تیم ها (تصادفی و هدفمند) انجام شد. همچنین با قدرت در تمام مسابقات لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان این امر مهم با قدرت و دقیق در حال انجام است.
دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در پایان اظهار داشت: همین روند در هفته های ابتدایی لیگ برتر ادامه خواهد یافت و براساس تجربیات بدست آمده نمونه گیری های هدفمند از تیم ها افزایش خواهد یافت. همچنین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال آمادگی خود را جهت برگزاری آموزش های مبارزه با دوپینگ برای باشگاهها در هر زمان و هر مکان اعلام می دارد.
انتهای پیام/

اظهارات دکتر نوروزی درباره نمونه گیری دوپینگ در لیگ برتر فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.