سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بدبو ترین‌های جهان آشنا شوید +تصاویر

پورتال علمی ScienceAlert مجموعه ای از پنج بوی ناخوشایند در جهان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛تحقیقات و مطالعات دانشمندان پورتال علمی ScienceAlert پنج بوی ناخوشایند در جهان را بر پایه شدت بوی بد رتبه بندی کرد.


رتبه اول بدترین بوی جهان مربوط به بوی سولفید هیدروژن است که آن را در تخم مرغ فاسد شده و همچنین اورانیوم می شود استشمام کرد.


دومین رتبه متعلق است به میوه خارگیل که در متون طب سنتی دوریان گفته می شود.خارگیل میوه بومی اندونزی و مالزی است که به دلیل بوی نامطبوعی که دارد ورود آن به هواپیما و برخی هتل ها ممنوع است و اخیرا دانشگاه استرالیا بخاطر این میوه تخلیه شد. بوی میوه خارگیل ترکیبی از 44 آروماتیک فعال و مخلوطی از بوهای متفاوت است که از بوی تخم مرغ گندیده تا کارامل را شامل می شود.


زنبق بدبو بزرگترین گل در جهان است که اولین بار در جزیره سوماترا کشف شد.این گل دارای بوی نامطبوعی چون گوشت فاسد است و به همین دلیل باعث جلب مگس ها به سوی خود می شود.این گل نیز در رتبه سوم بدبوهای جهان قرار گرفت.


پنیر فرانسوی ویو بلون که از شیر غیر پاستوریزه گاو تهیه می شود نیز در رتبه چهارم است.

مورچه خوار ابریشمی در رتبه پنجم این لیست است و به نظر دانشمندان بویی که این حیوان در هنگام احساس خطر و برای دفاع از خود در مقابل حیوانات و یا شکارچیان از خود پخش می کند چند برابر بدتر از بوی سمور است.

انتهای پیام/

بدترین بوهای جهان را بشناسید

برچسب ها: بدترین ، جذاب ترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.