سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف 33 دستگاه وسیله نقلیه متختلف در اسلام آباد غرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، از توقیف 33 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: 24 دستگاه از این تعداد خودرو و 9 دستگاه نیز موتورسیکلت تشکیل می داد.

بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : 33 دستگاه وسیله نقلیه در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به علت تخلفاتی نظیر نداشتن و یا مخدوش بودن پلاک، ایجاد مزاحمت و ... توقیف شدند .

وی ادامه داد: یکی از اقدامات انجام گرفته دستگیری 3 نفر از سارقان خودرو و موتورسیکلت بود که در بازجویی های بعمل آمده به 3 فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند که در نهایت نیز وسایل نقلیه سرقت شده کشف گردید.

سرهنگ سرتیپ نیا، دستگیری 3 نفر از خرده فروشان مواد مخدر و 5 نفر از معتادان متجاهر به همراه کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از آن ها و همچنین کشف 30 هزار انواع قرص روانگردان و 24 شیشه شربت متادون به همراه دستگیری 2 نفر در این رابطه را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: کار دیگر پلیس، پلمپ 4 قهوه خانه سنتی بدون مجوز و کشف 21عدد قلیان بود.

وی در پايان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از همکاري صميمانه مردم قدردانی و اظهار داشت: برگزاری چنین طرح هایی با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کشف 30 هزار انواع قرص روانگردان در اسلام آباد غرب

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.