سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری: مشکل مسلمان بدهی قبلی به کمیته اخلاق بود/ محرومیت او فردا لغو می‌شود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: محرومیت مسلمان، به دلیل ۱۵ میلیون تومان بدهی بود که پرداختش بر عهده پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از باشگاه ذوب آهن، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که امروز همراه با محسن مسلمان در کمیته اخلاق حضور یافته بود در ارتباط با مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و باید از نگاه مثبت همه عزیزان این کمیته تشکر کرد. مسئله‌ای که در مورد محسن مسلمان مطرح بود مربوط به بدهی سال گذشته‌ای بوده است که پرداختش بر عهده باشگاه پرسپولیس است. متاسفانه پرداخت نکردن این جریمه محسن توسط باشگاه پرسپولیس برای ما دردسر ساز شده است.

آذری اظهار داشت: با نگاه مثبت کمیته اخلاق و با مبلغی که فردا (دوشنبه) برای این بدهی پرداخت خواهد شد، محسن مسلمان مشکلی برای مصاف با تیم فوتبال سایپا نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد شایعاتی که در این روز‌ها در ارتباط با محرومیت مسلمان مطرح شده است اظهار داشت: در نامه کمیته اخلاق عنوان نشده بود که محرومیت محسن برای چیست برخی هدفمند یا غیرهدفمند سعی کردند این موضوع را بر اساس دیدگاه خود تفسیر کنند. خوشخبختانه باید گفت محسن مسلمان اسیر این مباحث نمی‌شود و با تمرکزی بالا به فکر موفقیت خودش و تیمش خواهد بود.

او در پایان در مورد اینکه مسلمان به دیدار با سایپا می‌رسد یا نه گفت: بله، فردا با واریز بدهی محسن مسلمان او می‌تواند برای تیمش در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان برود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرونده محسن مسلمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.