سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام زمان تحویل مدارک آزمون استخدامی سال 97 در کرمان

رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش کرمان گفت: برنامه زمان و مکان برگزاری مصاحبه و تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال97 روز سه شنبه 16 مرداد ماه اعلام می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسماعیل زاده  رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان گفت:کلیه معرفی شدگان رشته های شغلی وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان کرمان می بایست از روز سه شنبه 16 مرداد جاری با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی kerman.medu.ir از زمان و مکان حضور خود جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب کنند.

وی افزود: پذیرفته شدگان در هنگام مراجعه براساس برنامه اعلام شده کارنامه قبولی، اصل و تصویر مدارک برابر با اصل و مستندات لازم ( شناسنامه به همراه تمام صفحات، مدرک تحصیلی، کارت ملی (پشت و رو)، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه آقایان )(پشت و رو)، عکس 4 * 3 شش قطعه، مدارک مربوط به سهمیه ها، مدارک مربوط به بومی بودن، تائیدیه های معتبر(به حداکثر سن مجاز داوطلب افزوده شده) و مدارک مربوط به نخبگان و ... ) به همراه داشته باشند.

اسماعیل زاده تصریح کرد: داوطبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند فرم اطلاعات فردی را از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه ، کارت ملی و مدرک تحصیلی همزبان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش کنند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: عدم مراجعه در زمان مقر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت .


انتهای پیام/س

معرفی شدگان رشته های شغلی وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.