سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع سهمیه نذورات هیئت‌های مذهبی برای ماه محرم مشخص شود

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت هر چه سریع‌تر نسبت به توزیع سهمیه نذورات هیئت‌های مذهبی برای ماه محرم اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نوشاد نوشادی اظهار داشت: به منظور آمادگی برای ماه محرم برنامه‌ریزی لازم انجام شده و امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌ها با شکوه و هماهنگی مطلوبی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۹۰ هزار هیئت مذهبی در سطح کشور بیان کرد: هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در برگزاری برنامه‌ها و مراسم مختلف در مناسبت‌ها در طول سال دارند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به اینکه زمان زیادی تا آغاز ماه محرم باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت هر چه سریع‌تر نسبت به توزیع سهمیه نذورات هیئت‌های مذهبی برای ماه محرم اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه تسریع در توزیع این اقلام مانع از سوء استفاده افراد سودجو می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با همکاری مناسب در این زمینه، مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز در ماه محرم را شاهد نباشیم.

نوشادی تصریح کرد: مردم در نقاط مختلف کشور در ایام ماه مبارک اقدام به توزیع نذری می‌کنند که باید با ساماندهی مناسب زمینه برای انجام این فریضه فراهم شود و دغدغه‌ها در این زمینه کاهش یابد.

انتهای پیام/م

وزارت صنعت، معدن و تجارت در توزیع سهمیه نذورات ماه محرم تسریع کند

برچسب ها: محرم ، احکام شرعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.