سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشانی: انتقال بیرانوند به لیگ برتر ترکیه تا نیم فصل منتفی است

رئیس هیئت مدیر باشگاه پرسپولیس گفت:برای انتقال علیرضا بیرانوند به یکی از تیم‌های سرشناس ترکیه‌ای به توافق رسیده ایم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زمانی است که شایعاتی مبنی بر انتقال علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 به یکی از تیم‌های لیگ برتر ترکیه و انتقال گادوین منشا بازیکن خط حمله تیم پرسپولیس به یکی از تیم‌های حوزه خلیج فارس و یا تیم‌های جنوبی لیگ برتر فوتبال کشورمان شنیده می‌شود که درباره صحت این موضوعات صحبت‌هایی را با کاشانی رئیس هیئت مدیره انجام دادیم.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره با انتقال بیرانوند گفت: مذاکراتی درباره انتقال علیرضا بیرانوند به یکی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال ترکیه انجام شده و قرار است در آینده به صورت جدی برای انتقال این بازیکن تصمیم گیری‌ انجام شود. صحبت از انتقال بیرانوند به یکی از تیم‌ها بزرگ ترکیه است و مذاکرات اولیه برای انتقال این بازیکن صورت گرفته و به توافقاتی رسیدیم، اما همه چیز در آینده اعلام می‌شود.البته انتقال بیرانوند تا نیم فصل منتفی است.

کاشانی ادامه داد: امیدوارم هر کدام از بازیکنان لیگ برتر کشورمان که به تیم‌های اروپایی می‌روند موفق باشند.

رئیس هیئت مدیر باشگاه پرسپولیس تهران درباره انتقال گادوین منشا بیان کرد:منشا مشکلی برای حضور در تیم پرسپولیس ندارد و در حال حاضر هم او برای ما بازی می‌کند. امیدوارم او به شرایط ایده آل خود دست یابد و بتواند بهترین بازی را برای تیم پرسپولیس انجام دهد. به طور کلی باشگاه‌ها باید توجه بیشتری به بازیکنان خارجی داشته باشند تا آن‌ها بتوانند بهترین عملکرد داشته باشند.


بیشتر بخوانید: بازیکن کلیدی حریف پرسپولیس در آسیا مصدوم شد


انتهای پیام/

منشا و بیرانوند تا نیم فصل در پرسپولیس می مانند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.