سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوری یکساله علیزاده از تکواندو

پزشک معالج کیمیا علیزاده اعلام کرده است که این ورزشکار بعد از عمل جراحی حدود یک سال توانایی ورزش حرفه‌ای را ندارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیمیا علیزاده در تمرین روز گذشته از ناحیه زانوی چپ خود دچار آسیب دیدگی شد و برای معاینه و تشخیص راهی بیمارستان شد.

دکتر محمد رازی شب گذشته پس از بررسی وضعیت کیمیا علیزاده اعلام کرد که این ورزشکار دچار آسیب دیدگی در‌ ای سی ال زانو شده است و باید پای او مورد جراحی قرار گیرد. بر همین اساس پرچمدار کاروان ایران حضور روی شیاپ چانگ بازی‌های آسیایی جاکارتا را از دست داد.

پزشک معالجه کیمیا علیزاده در جدیدترین اظهار نظر خود گفته است این ورزشکار به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه زانو حدود یک ماه از ورزش حرفه‌ای تکواندو دور می‌ماند.

کیمیا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود و برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شد اکنون با آسیب دیدگی که رخ داد در آخرین لحظات حضور روی شیاپ چانگ جاکارتا را از دست داد و با تصمیم کادر فنی این ورزشکار تنها می‌تواند همراه تیم ملی به بازی‌ها برود و از روی سکو نظاره گر مسابقات باشد.

با توجه به مصدومیت علیزاده کادر فنی تیم و مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند که ملیکا میرحسینی به جای او با حریفان در بازی‌های آسیایی مبارزه کند.

دکتر محمد رازی در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعیت کیمیا علیزاده بیان کرد: پس از بررسی و معایناتی که روز گذشته انجام دادیم مشخص شد که رباط صلیبی پای کیمیا دچار آسیب دیدگی شده است و به همین علت زانوی این ورزشکار التهاب زیادی دارد که باید حدود یک ماه استراحت و فیزیوتراپی کند و حتی با عصا راه برود تا وضعیت زانوی او آماده عمل جراحی شود.

او درباره اینکه کیمیا می‌تواند همراه با تیم ملی به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شود و پرچمدار کاروان ایران بماند گفت: این موضوع که آیا کمیای می‌تواند همراه تیم به بازی برود بستگی به زمان اعزام دارد که در آن زمان شرایط جسمانی او به چه شکل است. اگر بخواهد پرچمدار کاروان ایران باشد باید راه برود و چندین ساعت ایستاده باشد که این مورد هم به شرایط پای او بستگی دارد.

او تصریح کرد: درباره بحث پرچم داری کیمیا باید مسئولان تصمیم گیری کنند و من نمی‌توانم نظری در این باره بدهم و باید وضعیت جسمانی کیمیا برای این کار بررسی شود و ببینیم می‌تواند که چندین ساعت فعالیت داشته باشد یا نه.

رازی درباره زمان عمل جراحی پای علیزاده عنوان کرد: پس از اینکه کیمیا استراحت کرد و حدود یکماه فیزیوتراپی انجام داد و شرایط حرکتی زانوی او بهتر شد و از نظر روحی و جسمی آماده باشد می‌توانیم عمل را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید: پرچمدار ایران، بازی‌های آسیایی جاکارتا را از دست داد


انتهای پیام/

مصدومیت باعث دوری علیزاده از تکواندو شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.