سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال قیر از منابع ملی به پروژه‌های روستایی دشتی و تنگستان

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص سهمیه ۲۰ میلیارد ریالی قیر علاوه بر سهمیه‌های استانی به بنیاد مسکن دشتی و تنگستان برای پروژه‌های روستایی این شهرستان‌ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید کمال‌الدین شهریاری در تنگستان، با تاکید بر توجه به توسعه طرح‌های عمرانی در روستا‌های دشتی و تنگستان اظهار داشت: دشتی و تنگستان دارای روستا‌های بسیار زیادی هستند و نسبت جمعیت روستایی به شهری در تنگستان ۷۰ به ۳۰ است و این موضوع باید مورد توجه و رسیدگی و اختصاص سهمیه بیشتری از منابع ملی و استانی به مناطق روستایی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از دهیاری‌های دشتی و تنگستان از منابع در اختیار و سایر منابع اقدام به زیرسازی و جدول گذاری معابر کرده‌اند خاطر نشان کرد: تکمیل این اقدام نیازمند ارائه قیر از سوی بنیاد مسکن است که با پیگیری‌های انجام شده و همانند سال گذشته به‌زودی سهمیه قیر از منابع ملی و علاوه بر سهمیه استانی محقق می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به‌دستور معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و علاوه بر سهمیه استانی، معادل ۲۰ میلیارد ریال قیر از منابع ملی برای استفاده در معابر زیرسازی شده روستایی و پروژه‌های واجد شرایط که توسط ادارات بنیاد مسکن مشخص می‌شود به‌طور صددرصد به دو شهرستان تنگستان و دشتی اختصاص می‌یابد.

شهریاری از بالغ ۱۰ میلیارد ریال قیر رایگان به دشتی و تنگستان در سال گذشته خبرداد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده، معادل ۱۰ میلیارد ریال قیر از منابع ملی و علاوه بر سهمیه‌های استان بوشهر به شهرستان‌های دشتی و تنگستان ابلاغ شد که طی آن معابر ۱۸ روستا آسفالت شد.

وی بیان کرد: همچنین با تعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مبلغ شش میلیارد ریال نیز از منابع ملی برای اجرای طرح هادی در ۷ روستا شامل روستا‌های گلستان، ملگل، درازی، خیاری، سالم آباد، گورک خورشیدی و بندر تجاری بوالخیر هزینه شده است.

شهریاری ضمن تقدیر از مساعدت‌های مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: امیدواریم با تقسیم بندی مناسب این سهمیه قیر و سایر سهمیه‌هایی که از استان به ادارات بنیاد مسکن دشتی و تنگستان اختصاص می‌یابد، آسفالت عمده معابر روستایی دو شهرستان تکمیل شود.

انتهای پیام/م

۲۰ میلیارد ریال قیر از منابع ملی به پروژه‌های روستایی دشتی و تنگستان تخصیص یافت

برچسب ها: مسکن ، صدای مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.