سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز آزمایشگاه تغذیه دانشکده بهداشت خراسان شمالی

سرپرست دانشکده بهداشت علوم پزشکی استان خراسان شمالی از تجهیز آزمایشگاه تغذیه برای نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷ در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حکاک سرپرست دانشکده بهداشت علوم پزشکی استان  گفت: دانشکده بهداشت در نیمسال اول ۹۸-۹۷ در رشته تغذیه ۲۰ دانشجو، رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای پیوسته ، مهندسی بهداشت حرفه‌ای ناپیوسته، بهداشت عمومی پیوسته و بهداشت عمومی نا پیوسته ۳۰ دانشجو ، مهندسی بهداشت محیط پیوسته ۲۵ دانشجو و کارشناسی ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۳ دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: دروس آمار و اپیدمیولوژی از ابتدای نیمسال اول ۹۸-۹۷ توسط گروه آموزشی آمار و اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت ارائه می‌شود.

حکاک به پیگیری جذب دانشجو در رشته کارشناسی بیولوژی ناقلان و رشته کارشناسی ارشد آموزش بهداشت اشاره کرد و افزود: جذب ۳ عضو هیئت علمی کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت حرفه ای ، دکترای آمار حیاتی و دکترای تغذیه نیز در حال پیگیری است.

وی گفت: با توجه به بازنگری‌های صورت گرفته در رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و تغییر عنوان رشته به مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار بر این اساس سر فصل جدید رشته بررسی و تدوین شد و برای تصویب نهایی به شورای آموزشی دانشکده ارسال شد.

حکاک افزود: در همین رابطه مقرر شد در صورت تایید شورای آموزشی دانشکده و دانشگاه سرفصل جدید از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برای دانشجویان ورودی ۹۷ اجرا شود.

وی در ادامه به تجهیز آزمایشگاه هیدرولیک و طراحی و ساخت و بهره بردای از زباله خردکن برای آزمایشگاه مواد زائد جامد در استان اشاره کرد.

انتهای پیام / ب

پذیرش دانشجو در دانشکده بهداشت خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.