سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظم الشریعه: اردوی تدارکاتی بعدی تیم ملی فوتسال در برزیل است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه و با شرایط متفاوت تمرینات خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: پس از پایان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و بازگشت تیم مس سونگون، لیگ برتر آغاز خواهد شد و به دنبال ان اردو‌های تیم ملی نیز تشکیل می‌شود.

وی گفت: از ۲۷ مردادماه اردو‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال بزرگسالان آغاز می‌شود چرا که پس از برگزاری اردو‌های تیم ملی "ب" و شناخت بازیکنان، تعدادی از این ملی پوشان به اردوی بزرگسالان دعوت می‌شوند تا تمرینات را با حضور بازیکنان باتجربه و جوان آغاز کنیم. بدون شک حضور ملی پوشان جوان شرایط متفاوتی را بر تیم حاکم خواهد کرد و بازیکنان با انگیزه و تلاش بالا در اردو‌ها تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

ناظم الشریعه ادامه داد: سه مرحله اردو داریم که منتهی به تورنمنت تبریز می‌شود. این تورنمنت ۳۱ شهریور ماه آغاز خواهد شد و تا زمان فوق، تیم ملی به هماهنگی و آمادگی خوبی می‌رسد.. قرار است در تورنمنت ۴ جانبه تبرییز با تیم‌های اوکراین، بلاروس و ژاپن رقابت داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اردوی تدارکاتی بعدی تیم ملی در برزیل است که پس از برگزاری چند جلسه تمرین، دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال برزیل برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.