سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۱۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:در حال حاضر ۱۱۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان در زمینه توزیع سوخت فعالیت می‌کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فریدون یاسمی گفت: در حال حاضر ۶۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG کار توزیع سوخت را در کردستان انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه  ۵۲ باب جایگاه CNG در این استان کار توزیع سوخت گاز مایع را انجام می‌دهند، افزود: ۲ جایگاه CNG جدید نیز در شهر‌های سنندج و سقز و توسط بخش خصوصی بزودی احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان در زمینه توزیع سوخت فعالیت می‌کنند، افزود: این تعداد جایگاه ظرفیت خوبی برای سوخت رسانی به خودرو‌ها هستند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به انجام بازرسی و بازدید‌های منظم از جایگاه‌های عرضه منطقه با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد و نیروی انتظامی خبر داد.
یاسمی اضافه کرد: این اقدامات در راستای تحقق حقوق شهروندی و ایجاد زمینه برای عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه‌های منطقه است.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۶، ۲ هزار و ۸۰۰ بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان صورت گرفت، یادآور شد: عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی از نظر کمی و کیفی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و قاچاق فرآورده‌های نفتی و تحقق حقوق شهروندی از جمله مزایای اجرای این گشت‌ها و بازدید‌های دوره‌ای است.
یاسمی ظرفیت ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات منطقه را مطلوب دانست و گفت: عملیات تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در همه جایگاه‌های عرضه منطقه در حال انجام بوده و مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد.
انتهای پیام/م

انجام ۲ هزار و ۸۰۰ بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان کردستان

برچسب ها: قاچاق ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.