سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت ۳۲۰ هزار بوته گل رز در تبریز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز گفت: ۳۲۰ هزار بوته گل رز در سطح این شهر کاشته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدبر مدیرعامل سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز گفت: سازمان پار ک ها و زیباسازی برای نخستین بار از ابتدای سال جاری اقدام به کاشت انبوه بوته‌های رز در سطح مناطق مختلف شهرداری کرده و مناطق ۴، ۵، یک و ۲ شهرداری در این راستا پیشتاز است.

وی اظهار داشت: در زمان کنونی ۸۰ هزار بوته در منطقه ۴، ۵۹ هزار بوته در منطقه ۵، ۵۰ هزار بوته در منطقه یک و ۴۰ هزار بوته در منطقه ۲ شهرداری کاشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به اهدف انتخاب گل رز برای کاشت در سطح این شهر یادآوری کرد: گل رز در کنار زیبایی و طراوت و رنگ‌های مختلف و متفاوت با شرایط اقلیم منطقه نیز سازگاری خوبی داشته و ماندگار است.

مدبر ادامه داد: گونه‌های مختلف از بوته‌های رز با رنگ‌های متفاوت می‌توانند در روز‌های پر گردشگر تابستانی جلوه‌ای به یاد ماندنی و تازه به شهر دهند.

وی گفت: سازمان پارک‌های تبریز در کنار حفظ و پاسداری از فضای سبز و گونه‌های موجود در شهر، همواره در تلاش برای انجام اقدام‌های ابتکاری در حوزه گلکاری بوده که این امر شامل طرح‌های متفاوت کاشت و استفاده از گونه‌های جدید است.

سرانه فضای سبز تبریز بدون لحاظ فضا‌های سبز نیروگاه ها، پادگان‌ها و اداره‌های مختلف ۱۵.۵ مترمربع است. 

 

انتهای پیام/ش

۱۵.۵ مترمربعسرانه فضای سبز تبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.