سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی در نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی گفت:خبرنگاران این مرکز در نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران ۳ مقام برتر را کسب کردند.

الیاس گندمی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت:در نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان استان توانستند در رشته های تیراندازی و فوتبال دستی مقام های برتری را کسب کنند.

گندمی ادامه داد:مجتبی عیوضی علیار و ندا موسی زاده در رشته تیراندازی توانستند به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کنند.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی افزود:در رشته فوتبال دستی تیمی نیز سودا تیمورپور و ندا موسی زاده مقام سوم را کسب کردند.

آیدین بابایی مسئول کمیته فرهنگی ورزشی خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛افزود:برگزاری المپیاد های ورزشی فرصت بسیار خوبی است تا ورزشی نویسان و خبرنگاران با رشته های مختلف ورزشی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در چندین رشته مختلف برگزار می شود ادامه داد:نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و ایجاد نشاط و سلامتی خبرنگاران در 2 بخش بانوان و مردان در حال برگزاری است.

مسئول کمیته فرهنگی ورزشی خانه مطبوعات آذربایجان غربی افزود:شامگاه یکشنبه مسابقات دارت،فوتبال دستی و تیراندازی در دو بخش مردان و بانوان برگزار شد و نفرات برتر نیز اعلام شد.

وی افزود:مسابقات دارت و فوتبال دستی در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه و مسابقات تیراندازی به میزبانی سالن تیراندازی شهید بهشتی ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری مسابقات ورزشی خبرنگاران

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.