سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ مجوز گازرسانی به روستاهای گیلانغرب

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : پیگیری های مستمر برای گازرسانی به 51 روستای شهرستان گیلانغرب اخذ شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : مجوز گازرسانی به 51 روستای شهرستان گیلانغرب در هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران صادر شده است .

وی گفت: پس از پیگیری های مستمر به عمل آمده مجوز گازرسانی به 51 روستای شهرستان گیلانغرب در 2 محور 'گورسفید' و 'دشت دیره' از هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران اخذ شد.

وی افزود: مطابق مجوز اخذ شده در محور گورسفید شهرستان گیلانغرب 35 روستا با 2 هزار و 400 خانوار سکنه از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و در محور دشت دیره نیز 16 روستا با جمعیتی نزدیک به یک هزار خانوار به شبکه گازرسانی متصل می شوند.

شهبازی برآورد انجام گرفته برای اجرای این پروژه گازرسانی را بیش از 19 میلیارد ریال اعلام کرد و تصریح کرد: به طور متوسط سرانه هزینه گازرسانی برای هر خانوار در این پروژه 57 میلیون ریال خواهد بود.

وی افزود : اکنون اجرای این پروژه در مرحله تهیه پکیج گازرسانی و پیمان سپاری می باشد و بلافاصله پس از انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهبازی ، توسعه گازرسانی به روستاها را از برنامه های اصلی شرکت گاز کرمانشاه عنوان کرد و گفت: مطابق برنامه ریزی انجام گرفته در 2 سال آتی همه روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی استان از 61 درصد فعلی به بالای 90 درصد خواهد رسید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

توسعه گازرسانی به روستاها  از برنامه های اصلی شرکت گاز کرمانشاه

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.