سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف ساخت پروژه مسکن مهر اسلام آباد غرب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب گفت : حدود ۲ سال قبل از زلزله به پروژه مسکن مهر اسلام آباد غرب ایراداتی وارد شد که باعث توقف پروژه های مسکن مهر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عزیزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب گفت : حدود ۲ سال قبل از زلزله به پروژه مسکن مهر اسلام آباد غرب ورود پیدا کردیم و همین کار سبب شد ایراداتی به ما وارد کنند که ورود دادستانی باعث توقف پروژه های مسکن مهر می شود.

وی گفت : به این نتیجه رسیدیم که در پروژه قصور صورت گرفته و طی آن مدیر عامل و پیمانکار بازداشت شدند و ۴۲ جلد پرونده تشکیل شد که در روز زلزله متوجه شدیم ستون هایی که پیمانکاران بنا کردند با گونی و مشابه آن پر شده بود و مشخص شد ورود ما به پروژه بی جهت نبوده است.

عزیزی افزود : بیمارستانی که معین برای مناطق زلزله زده محسوب میشد به نحوی دچار خسارت شد که امکان خدمت رسانی درمانی به بیماران و مصدومان اعزامی ازشهرستان‌های سرپل ذهاب، دالاهو، گیلان غرب و قصر شیرین برای کادر درمانی به درستی میسر نشد و باعث تشدید صدمات و مرگ ۲۰ نفر از مصدومین اعزامی از شهرهای زلزله زده شد.

وی با بیان اینکه پیمانکاران پروژه بیمارستان اسلام آباد مقصر شناخته شده و با قرار وثیقه آزاد هستند گفت: طبق نظریه هیات کارشناسی مجموعه راه و شهرسازی نیز ۱۸ درصد مقصر اعلام شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پیمانکاران پروژه بیمارستان اسلام آباد مقصر شناخته شدند

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.