سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورک: به مسلمان و کعبی ابلاغ کردیم به کمیته اخلاق بیایند

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: به محسن‌ مسلمان و حسین کعبی ابلاغ کردیم تا در کمیته اخلاق حضور یابند اما درباره زمان حضور آنها اطلاعی ندارم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از حکم کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت محسن مسلمان و حسین کعبی، ۲ بازیکن تیم های ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت، حواشی زیادی برای این ۲ فوتبالیست به وجود آمد تا آنجا که کمیته اخلاق با صدور بیانیه ای اعلام کرد، به موجب مواد 21 و 23 و 35 و 36 و 37 و 65 آیین نامه این کمیته دستور موقت مبنی بر تعلیق کلیه فعالیتهای رسمی محسن مسلمان و حسین کعبی در کلیه بخش‌های فوتبال و به صورت رسمی تا اطلاع ثانوی صادر شده است.

البته محمد رضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال شب گذشته ( شنبه ) در این باره اظهار کرد که من هم شنیده ام، محسن مسلمان و حسین کعبی با حکم کمیته اخلاق محروم شده اند اما دلیل این محرومیت را تا زمانی که نامه آن را مشاهده نکنم، نمی توانم توصیح دهم. البته مسئولان دفترم به من اطلاع داده اند که چنین حکمی ابلاغ شده است.

برای پیگیری این موضوع با مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق گفت و گو کردیم و او در این باره بیان کرد: به محسن مسلمان و حسین کعبی ابلاغ کردیم تا به کمیته اخلاق بیایند.

او افزود: به ۲ بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت اطلاع دادیم تا به کمیته اخلاق بیایند اما درباره زمان آنها در این کمیته اطلاعی ندارم.


بیشتر بخوانید: تکلیف محرومیت مسلمان فردا مشخص می‌شود


انتهای پیام/

مسلمان و کعبی به کمیته اخلاق می روند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.