سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیل تغییر برنامه تیم ملی امید در سفر به چین مشخص شد

برنامه سفر تیم ملی فوتبال امید ایران برای سفر به چین و برگزاری بازی با تیم ملی المپیک این کشور تغییر کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال امید ایران برای برگزاری آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ساعت ۲۱:۲۰ امشب (یک شنبه) کشورمان را به مقصد چین ترک می‌کند.

مسئولان فدراسیون چین به مدیران تیم امید اعلام کرده بودند از تاریخ ۱۶ مرداد هزینه میزبانی از امید‌های کشورمان را تقبل می‌کنند و برهمین اساس پیش از این قرار بود تیم ملی ۱۵ تیر به شانگهای برود، اما به دلیل اینکه مسئولان تیم امید نتوانستند در این تاریخ بلیت پرواز به چین را تهیه کنند، فدراسیون مجبور شد یک شب زودتر تیم را به این کشور بفرستد و هزینه این یک شب اقامت اضافی را هم از جیب خود پرداخت کند.

شاگردان زلاتکو کرانچار پس از رسیدن به شانگهای مسیری یک ساعت و نیمه این شهر تا سوژو در استان جیانگ یانگ را با اتوبوس طی می‌کنند تا در محل اقامت خود مستقر شوند.

دیدار تدارکاتی تیم ملی امید با شاگردان ماسیمیلیانو مادالونی ایتالیایی ۹ آگوست (۱۸ مرداد) در ورزشگاه ۳۵ هزار نفری مرکزی سوژو برگزار می‌شود.

ملی پوشان امید کشورمان پس از این بازی به اندونزی می‌روند تا ۲۴ مرداد نخستین بازی خود در بازی‌های آسیایی را در ورزشگاه ویباوا موکتی سیکارانگ مقابل عربستان برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: استیلی، نماینده ایران در قرعه کشی المپیک ۲۰۲۰


انتهای پیام/

محل اقامت تیم ملی امید در چین مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.