سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان باتری خودرو‌های سنگین در شهر بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: سارقان حرفه‌ای باتری خودرو‌های سنگین در شهر بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده  اظهار داشت: در راستای مقابله با جرایم مختلف در سطح شهرستان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد دستگیری مجرمان در زمینه‌های متعدد هستیم.

وی اضافه کرد: در روز‌های اخیر و در پی وقوع چند فقره سرقت باتری خودرو‌های سنگین در شهر بوشهر، نیروی انتظامی با جدیت و با حساسیت بالایی این موضوع را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به اقدامات واحد‌های اطلاعات و عملیات کلانتری ۱۲ مصلی و ۱۴ تنگک بیان کرد: با تحقیقات میدانی و جمع‌آوری اطلاعات لازم از سرقت‌های رخ داده یک نفر سارق به هویت «ح» در خیابان جمهوری در ساعت ۲۴ شناسایی شد.

وی با بیان اینکه چهار عدد باتری و یک دستگاه موتورسیکلت در منزل متهم کشف شد، افزود: همدست این متهم نیز به هویت «ک» در خیابان عاشوری شناسایی و دستگیر شد.

عربزاده با اشاره به اعتراف دو متهم تاکنون به بیش از ۳۵ فقره سرقت باتری خودرو‌های سنگین در خیابان‌های مختلف شهر بوشهر، بیان کرد: باتری‌های مسروقه از مغازه‌های مختلف در بوشهر، چغادک، عالیشهر و برازجان کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری شش نفر مالخر در جریان این پرونده، افزود: این سارقان باتری‌های مسروقه با ارزش ۱۵ میلیون ریال را در مغازه‌های باتری فروشی به قیمت دو میلیون ریال می‌فروختند.

انتهای پیام/م

سارقان حرفه‌ای باتری خودروهای سنگین در شهر بوشهر دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.