سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران مهمان مهابادی ها

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران به مهاباد سفر کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در سفر به شهرستان مهاباد با مسئولان انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان دیدار کرد و گفت: هدف از سفر به مهاباد را بررسی امکانات، نیازها و مشکلات حوزه تئاتر این شهرستان عنوان کرد.

 حمید نیلی گفت : جریان ‌سازی ‌ها در تئاتر باید از استا‌نها و شهرستانها آغاز شود و در این صورت شاهد رشد و ترقی تئاتر کشوری خواهیم بود.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران ضمن سپاس از تلا‌شهای انجام شده توسط هنرمندان مهاباد در ایجاد تئاتر حرفه‌ای و تعامل سازنده آنها با نهادها و مردم، از حمایت‌ های انجمن نمایش کشور خبر داد.

نیلی اضافه کرد: با توجه به وظیفه‌ای که دارم به طور جدی از طریق وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی پیگیر مشکلات حوزه تئاتر مهاباد در خصوص اختصاص بودجه برای سالن و تجهیزات خواهم بود.

بختیار پنجه‌ای رئیس انجمن هنرهای نمایشی مهاباد و امید خاکپور نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجانغربی نیز با ارائه گزارشی از طرحها و برنامه های آتی خواستار حمایت جدی انجمن نمایش ایران از فعالیتهای هنرمندان تئاتر مهاباد و استان شدند.

در این دیدار از طرف آقای نیلی از تلاشهای دو هنرمند پیشکسوت مهاباد به نامهای سید محمد مسعود سید قادری مکری و ناصر باباییان تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

دیدار و گفتگو مدیر عامل انجن هنرهای نمایشی ایران با مسئولان انجن هنرهای نمایشی مهاباد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.