سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پالایشگاه آناهیتا مطالبه مردم کرمانشاه/ نیاز به اصلاح بوروکراسی دست و پاگیر سرمایه گذاری

استاندار کرمانشاه گفت: پروژه های اقتصادی عظیمی در سطح استان از جمله پروژه پالایشگاه آناهیتا، نیروگاه زاگرس و کارخانه قوطی سازی در حال پیگیری است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست با جمعیت مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر اظهار داشت:به تعبیر حضرت امام(ره) خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و در مواقع ضروری نیز همین ها هستند که در خط مقدم دفاع از کشور و نظام قرار میگیرند.

استاندار کرمانشاه افزود: خانواده های معظم شهدا الگوی استقامت و پایداری و ایثارگری هستند و اگر فرهنگ ایثار و شهادت که ریشه در قیام عاشورا دارد در جامعه درست نهادینه شود، می توانیم بر تمامی تنگناها غلبه کنیم.

وی با اشاره به مشکل بیکاری در استان بیان کرد: شکل مزمن بیکاری‌ در استان، مشکل مدیریت در استان در تمامی ادوار بوده است.

بازوند گفت: کرمانشاه استان ثروتمندی است و باید اجماع مردم استان بر روی ظرفیتها باشد و برای متوقف کردن رشد لگام گسیخته بیکاری در استان باید ابتدا ادبیات اقتصادی استان و بوروکراسی دست و پاگیر مسیر سرمایه گذاران را اصلاح کنیم.

مدیر ارشد استان افزود: پروژه های اقتصادی عظیمی در سطح استان در حال پیگیری است که از آن جمله پروژه پالایشگاه آناهیتا، نیروگاه زاگرس با ۳۰۰ میلیون دلار و کارخانه قوطی سازی با ۱۸۰ میلیون دلار است.

استاندار کرمانشاه ابراز داشت: حدود پنج ماه است که به صورت مستمر پیگیر پروژه پالایشگاه آناهیتا هستیم و در سفر اخیر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان، این پروژه را مجددا به عنوان یکی از مطالبات مردم استان مطرح کردیم.

 

انتهای پیام/ز

پروژه های اقتصادی عظیمی در سطح استان در حال پیگیری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.