سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۶۷ پروژه شرکت برق در خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۶۷ پروژه شرکت برق در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ علیرضا صبوری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۳۶۴ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی افزود: همزمان با هفته دولت ۹ پروژه در بجنورد، هفت پروژه در اسفراین، هشت پروژه در شیروان، پنج پروژه در مانه و سملقان و هشت در فاروج به بهره برداری می‌رسد همچنین ۱۱ پروژه در راز و جرگلان، ۹ در جاجرم و ۱۰ پروژه در شهرستان گرمه آماده افتتاح است.

پروژه‌های قابل افتتاح شرکت توزیع نیروی برق استان در هفته دولت، شامل موارد مختلف همچون نصب چراغ‌های ال. ای. دی برای تامین روشنایی مسکن مهر، برق رسانی به متقاضیان شهری و روستایی، نصب پست هوایی و پست پدمانتد برای تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان و بهبود ولتاژ، بازسازی و تعویض تجهیزات پست زمینی، اصلاح، ترمیم و تعویض شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار در روستاها، نصب تجهیزات شبکه فشار متوسط شامل کلید، ریکلوزر و سکشن لایزر و تامین برق چاه‌های کشاورزی است.

انتهای پیام/آ


۹ پروزه شرکت برق در خراسان شمالی به بهره برداری می‌رسد

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.